22:50
7
نوشته های پدرم ( وصیت )

                                             بسمه تعالی

خدایا شهادت در راه خودت را نصیبم کن

 

 

سلام علیکم من رحمان شغلی نخست به این نکته اشاره می کنم که اگر در این راهی که من قدم گذاشتم و به من الهام شده و برگشتن ندارد مردم مرا شهید ننامند چرا که وازه با سعادت شهید را نمی توان بر روی هر کسی گذاشت چرا که من می بینم شهیدان با هدفی مقدس نزد محبوبشان می روند. و ایمانی که در وجود آنان می بینم شرمسار می شوم که نام شهید را بر روی خود بگذارم .

 

من عاشق خدا شده ام ولی شهادت من دلیل این نیست که خداوند هم عاشق من شده است خدایا تو رحیم وبزرگی اگر گوشه چشمی از گناهان ونافرمانی های مرا برملا کنی رسوا می شوم خدایا بر تو پناه آوردم و امید وارم که گناهان مرا ببخشی به راه تو قدم گذاشتم که باید سر هارا به خدا هدیه داد جان ها در راه خدا داد خدایا آرزو داشتم که صد جان داشتم و همه آن ها را فدای راه تو می کردم .

 

یارب العالمین یا غیاث المستضعفین و یا حبیب القلوب العارفین تو را شکر که شربت یگانه راه رسیدن به خودت را به من بنده حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی تو را شکر که این نعمت پسندیده خود را به این انسان ذلیل عطا فرمودی و من تنها راه سعادت خویش را شهادت در راه تو یافتم و چه زیباست که من با دادن کوچکترین چیز اعلا ترین و ارزشمند ترین ارزش ها را گرفتم و این نیست مگر لطف و عنایت پروردگار نسبت به بنده اش . خداوندا مرا از این همه لطف و عنایت دور مگردان و شهادت در راه خود  را نصیبم کن .

 

مردم مسلمان ایران بدانند که امروز کفر و باطل و زشتی و پلیدی و استکبار به سرکردگی آمریکا در یک طرف و حق و برابری و برادری با رهبری آمام خمینی در طرف دیگر و رو در روی یک دیگر قرار گرفته اند امپریالیست های جهان وجود خود را در نابودی انقلاب اسلامی ایران می بینند و از هیچ کوششی برای شکستن آن فرو گذار نمی کنند و امام خمینی هم برابر رسالتی که بر دوش خود دارد با تمام قوا با این کشور های استعمار گر وظالم مقابله می کنند و شما ای مردم اگر می خواهید اعمال و کار هایتان در جهت پیشبرد انقلاب باشد اتحادتان را حفظ کنید و خدا را فراموش نکنید .

 

ودر آخر از پدر ومادرم می خواهم که برای من گریه نکنند زیرا برای آبیاری نهال این انقلاب احتیاج به خونهای زیادی هست !

 

وسلام علیکم ورحمت الاه

 


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 صفحه بعد